Interviu cu Daniel Radcliffe

Ce crede Daniel Radcliffe despre Harry Potter

Este interesant sa te vedem si in alte roluri, mai ales intr-unul foarte serios cum e cel din piesa de teatru Equus. Da. Harry este un personaj fabulos si pur si simplu sunt foarte incantat sa il interpretez, dar vreau sa arat ca pot sa fac si altceva in materie de film sau teatru. Equus a fost o schimbare si multi chiar s-au asteptat sa dau gres, iar faptul ca mi-a iesit totul chiar foarte bine m-a incantat teribil.

Harry Potter si Printul Semipur este al saselea film din seria Harry Potter. Crezi ca vei avea emotii cand vei termina de filmat si ultima productie a seriei?
Cu siguranta. Va fi straniu sa stiu ca brusc Harry Potter nu va mai face parte din viata mea. Interpretarea acestui personaj pe o perioada atat de lunga a fost, intr-un fel, ca o plasa de siguranta, iar dintr-o data trebuie sa ma orientez catre altceva. Va fi destul de trist sa las in urma acest personaj atat de drag mie, dar mai ales sa nu ii mai vad pe prietenii pe care mi i-am facut pe platourile de filmare.

Seria de filme Harry Potter ti-a ocupat destul de mult timp. Te uiti inapoi la primele filme sa vezi cum ai evoluat?
Am un sentiment de teama cand ma gandesc la evolutia mea ca actor, asa ca nu ma uit la primele filme. Probabil ca ar trebui sa ma uit si sa fiu atent la partile pozitive, mai ales ca m-am dezvoltat profesional foarte mult de-a lungul timpului. Cu toate astea, cateodata mi se pare putin jenant sa ma uit cum jucam la acea varsta. Insa la un moment dat voi face si acest lucru si cred ca va fi foarte interesant.

Rupert ne-a spus ca ai devenit din ce in ce mai bun la tenis de masa, unul dintre jocurile cu care te relaxezi in pauzele de filmare de la Harry Potter si Printul Semipur. Am inteles ca oricum Emma va bate pe amandoi.
Da, e chiar enervant ca Emma este atat de buna. Si eu si Rupert jucam de aproximativ opt luni si ne ajutam unul pe celalalt pentru a ne imbunatati jocul. Dar cand intra si Emma in joc e cu adevarat foarte tare. Niciunul dintre noi nu reuseste sa o bata. Acum joc mai bine, intr-adevar, dar cu siguranta nu voi reusi sa o intrec pe Emma.

Dintodeauna ai fost un mare fan al muzicii rock. Ce noutati ai mai descoperit in ultimul timp?
Momentan ascult o trupa numita ,,Vampire Weekend”. Imi plac foarte mult versurile lui Laura Marley. Sunt pur si simplu superbe. De asemenea, Adel este magnifica. Unul dintre albumele mele preferate din ultimul an este ,,The Wombats – Love, Lost And Desperation”. O alta trupa care imi place, dar despre care probabil ca nu a auzit nimeni este ,,Beirut”. Au doua albume care sunt pur si simplu surprinzatoare. Chiar recomand tuturor sa le cumpere. Imi mai place ,,Mars Volta” si ultimul album al celor de la ,,My Chemical Romance”, desi nu am fost foarte incantat de materialele scoase inainte.

Deci chiar esti un rocker frustrat?
Nu, nu am suficient talent pentru acest lucru. Daca insa pe parcurs voi descoperi ca sunt un chitarist bun, ar fi nemaipomenit, dar nu cred ca acest lucru se va intampla.

Dar te pricepi la karaoke?
Daniel Racliffe: Sa stii ca la karaoke sunt chiar foarte bun. ,,Rock and Roll Suicide” de Bowies este specialitatea mea, daca pot sa spun asa. I-am dat pe toti pe spate cantand aceasta piesa la petrecerea Equus.

Revenind la Harry Potter. Vom descoperi in Harry Potter si Printul Semipur o alta fata a lui Harry?
In acest film divergentele sunt mai mult intre Ron si Hermione, si au mai putin legatura cu Harry. Harry este nefericit in cea mai mare parte a filmului, in principal din cauza ca toti incearca sa il omoare. Si cu dragostea sta cam prost. Acesta este insa farmecul pe care reuseste Jo (JK Rowling) sa il dea filmului, imbinarea perfecta intre problemele si framantarile de zi cu zi, cu lumea incredibila pe care a creat-o. Sursa : cinemagia

Tag-uri:, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

