Film 2012 – Am fost avertizati – subtitrare download, Official Trailer

2012

Regia : Roland Emmerich
Cu : John Cusack, Chiwetel Ejiofor
Gen film : Actiune, SF,
Durata : 157 minute
.
.
.
.

2012 ar trebui sa fie un an ori al transformării spirituale mareţe, ori al apocalipsei. Calendarul mayaş pretinde că va fi un timp în care existenţa pământului va fi întoarsă cu susul in jos. Nostradamus a prevestit ciocnirea unei comete imense de Pământ în 2012, iar sfântul catolic Malahie a prevestit că în acelaşi an ultimul Papă va sosi, vestitor al Zilei Judecăţii. Avertizat de aceste previziuni, un cercetător deschide un portal într-un univers paralel şi îşi contactează replica de acolo pentru a preîntâmpina Apocalipsa.

2012 – Official Trailer

Download Torrent – 2012

Total Size: 684.17 MB

Subtitrari :

Cereri Subtitrari

Surse : cinemagia, titrari, youtube, imdb, subs

Recomandari :

Mp3 Download

Despre 1 Decembrie – Ziua Romaniei

Andra – Colt de suflet ( versuri )

La Multi ani Mickey Mouse !

Rihanna isi arata chilotii si celulita ( foto )

Monica Columbeanu: De astăzi mă comport ca o jigodie!

Cenusa si sange 2009 ( Film )

„Ho Ho Ho” – Mosule avem o problema ( Film Romanesc Comedie )

Danny DeVito gol pusca in “It’s Always Sunny In Philadelphia” ( video )

Cum se manifesta Gripa Porcina (A/H1N1)

Lista trackere romanesti free sign up ( invitatii Torrente aici )

Filmul “2012″ a debutat în trombă …

Principalele culte religioase cunoscute

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Film 2012 – Am fost avertizati – subtitrare download, Official Trailer

  1. gabrielwebdes Noiembrie 20, 2009 la 3:15 am Reply

    Am auzit de la toata lumea ca e un film care merita si ca e super misto. Inca n-am apucat sa-l vad, dar cu siguranta n-am sa-l ratez! 10x

  2. club13 Noiembrie 20, 2009 la 5:55 am Reply

    Cineva intreba cum poate vedea acest film daca nu e in Romania.
    Foarte simplu in tragi de pe net

  3. silvi91 Noiembrie 20, 2009 la 9:19 pm Reply

    film despre anul 2012…un subiect atat de epuizat incat filmul nu si-a mai avut locul;)) insa iubitorii de efecte speciale il vor aprecia cu sigurantza:D

  4. adi4streetcore Noiembrie 20, 2009 la 9:33 pm Reply

    adevarat….am fost avertizati ca americanii au dat inca o data lovitura in box-office :)))

  5. tetravet Noiembrie 21, 2009 la 10:31 am Reply

    am auzit ca nu e tocmai o capodopera a genului …

  6. ceaiubita Noiembrie 22, 2009 la 6:56 pm Reply

    Filmul a fost dragut.. pacat ca promoveaza o minciuna🙂 Dar e bine realizat

  7. Ovide'Lu Noiembrie 23, 2009 la 4:14 pm Reply

    din spusele batranilor care au citit biblia se adevereste dar unii habar nu au si se dau intelectuali.!! Fuck offf people

  8. Remus Noiembrie 24, 2009 la 3:16 pm Reply

    am vazut filmul la cinema .. e super si merita vazut😉

  9. Daniel Noiembrie 27, 2009 la 6:54 am Reply

    Chiar e misto.:)Merita vazut

  10. laura Februarie 19, 2010 la 5:12 pm Reply

    l-am vazut o data si mia placut f mult ..cum pot sa-l descark ?

  11. claudia Martie 10, 2010 la 12:41 am Reply

    cum sal descarc si eu,am auzit cai super tare?

  12. adrian Iunie 16, 2011 la 9:06 pm Reply

    sal iau in …. film de pizda

  13. HORATIU Octombrie 6, 2011 la 10:59 am Reply

    Motivul pentru care în ziua de azi oamenii nu înţeleg, este că ei ascultă de cineva ceea ce spune, în loc să citească Cuvântul, cum a spus şi Isus: „Cercetaţi Scripturile, căci socotiţi că în ele aveţi viaţa veşnică, şi tocmai ele mărturisesc despre Mine.” Cu alte cuvinte: „Ascultaţi, citiţi Scriptura şi vedeţi ce trebuia să facă Mesia. Observaţi ceasul.

  14. RAMIRO Ianuarie 31, 2012 la 10:27 pm Reply

    AM VAZUT FILMUL !!! SI DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE ESTE NEEXPLICABIL DACA ASA VA FII SAU NU? E CHEAR IMPOSIBIL DE AFLAT🙂 DOAR BUNUL DUMNEZEU STIE . DAR FILMUL -MERITA VAZUT DIN PLIN .🙂

Lasă un răspuns

