Danny DeVito gol pusca in „It’s Always Sunny In Philadelphia” ( video )

It’s Always Sunny In Philadelphia

Distributia:

Charlie Day (Charlie Kelly)
Kaitlin Olson (Dee Reynolds)
Glenn Howerton (Dennis Reynolds)
Rob McElhenney (Mac)
Danny DeVito (Frank Reynolds)

Gen: Comedie

despre …

Un umor de calitate, consistent, nu tras de par ca in alte seriale, cu patru personaje carismatice si inteligente  care incearca sa tina un bar in Philadelphia prin orice mijloace.

In vârstă de 64 de ani Danny DeVito, a părut foarte încântat de ideea scenariştilor de a apărea complet gol. După filmarea scenei, actorul a declarat: „Le-am spus de la bun început că nu am limite. Dacă facem un show care are acest gen de nebunie, atunci vreau să trec peste toate limitele”. Amuzat, acesta a povestit momentul în care a rămas fără haine: „Stăteau toţi acolo, aşa cum nu i-am mai văzut niciodată şi eu umblam ca şi cum aş fi fost un porc uns cu grăsime. Prima dublă a fost puţin ciudată”.

Its.Always.Sunny.In.Philadelphia-A.Very.Sunny.Christmas.2009-TA.torrent Download

Size: 430.88 MB

It’s Always Sunny in Philadelphia – Seasons 1-4 Download

Size: 7.64 GiB (8198190440 Bytes)
Recomandari :
Jugaru Shukaru a plonjat cu masina în râul Dâmboviţa
Enrique Iglesias – Sad Eyes – Clipul in care Enrique se mastureaza ( video )
Monica Columbeanu: De astăzi mă comport ca o jigodie!

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

Un gând despre „Danny DeVito gol pusca in „It’s Always Sunny In Philadelphia” ( video )

  1. Dan Martie 5, 2010 la 3:55 pm Reply

    AS DORI SI EU O INVITATIE PE FILELIST SAU iPLAY DACA SE POATE SI AVETI TIMP… VA SUNT RECUNOSCATOR SI VA MULTUMESC ANTICIPAT… ADRESA MEA DE MAIL ESTE NIGHTWOLF4EVER86@YAHOO.COM

Lasă un răspuns

